Kód: 42/OPA 42/OST Zvolte variantu

Šifrovací hry v mobilu

1 190 Kč 990 Kč od 990 Kč
Skladem Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Varianta:

Venkovní únikové hry ve Vašem mobilu v Opavě a Ostravě. Můžete si vytvořit týmy a hrát proti sobě, spolu nebo se vydat sám do akce. Stačí si stáhnout aplikaci do Vašeho mobilu, vybrat hru ... a můžete  začít. Čeká Vás napínavý příběh a procházka s vrahem v Opavě nebo příjemná hra s koťátkem, kterému pomůžete zachránit jeho ztracené kamarády v Ostravě. Oba hrdinové čekají jenom na Vás!!!

Kategorie: Únikovka s mobilem

Hra PŘÍBĚH VRAHA v Opavě

Jsi masový vrah a baví Tě vraždit! Jestli ale nezahladíš pořádně stopy, tak namísto svého oblíbeného běsnění budeš sledovat už jen mříže. Nenech se chytit a hraj! Hraj a vyhraj! 

Náročnost: střední
Délka trasy
: 3 km
Čas: asi 3 hodiny
Počet úkolů: 27
Počet hráčů v týmu: 
1 - 6
Cena za 1 tým:
 1190,-
Začátek hry: kdykoliv
Pro koho je hra vhodná: od 15-ti let

Místo startu
Jaselská 227/4, 746 01 Opava

Důležité informace
abeceda se používá bez písmene CH
na diakritiku se nehraje :) , občas si musíte háčky a čárky domýšlet

Co dále sebou

  • chytrý nabitý telefon (raději druhý jako rezervní)
  • tužku a papír
  • diář se jmény (pokud ho nemáte v mobilu)
  • mapa (navigace v mobilu)

 Při hře sledujte metry jednotlivých úkolů...díky tomu poznáte, že jdete dobře :)

 

Hra KOŤÁTKO v Ostravě (není momentálně v nabídce)

Jste stateční a odvážní stejně jako naše malé koťátko, které se rozhodlo zachránit své ztracené kamarády. Pojďte si to vyzkoušet! Čeká vás hra plná objevování, luštění, nástrah a překvapení. Zvládnete je všechny najít?

Náročnost: lehká
Délka trasy
: 2 km
Čas: asi 3 hodiny
Počet úkolů: 32
Počet hráčů v týmu: 
1 - 6
Cena za 1 tým:
 990,-
Začátek hry: kdykoliv
Pro koho je hra vhodná: pro rodiny s dětmi

Místo startu
Pavlouskova 4421/7, 708 00 Ostrava-Poruba, Česko

Důležité informace
abeceda se používá bez písmene CH
na diakritiku se nehraje :) , občas si musíte háčky a čárky domýšlet

Co dále sebou

  • chytrý nabitý telefon (raději druhý jako rezervní)
  • tužku a papír
  • mapa (navigace v mobilu)
  • morseovu abecedu.

Při hře, když se objeví metry mezi úkoly, tak je sledujte, zda se snižují...díky tomu poznáte, že jdete dobře :)